Friday 22 July 2011

Ingat Aku Takut??

assalamualaikum..haa nak cerita pasal apa yang jadi kat diri aku kali ni..
aku ni P.K.Pengawas kat sekolah..
ada lah satu hari ni aku pergi kat barisan tempat pelajar lalu untuk masuk ke kelas..
(aku selalu nye duduk kat belakang astaka untuk mngendalikan perhimpunan)
lepas tu aku mintak pengawas2 jalan kan tanggungjawab untuk memeriksa pakaian students
cek punye cek..punye la ramai yang kene tahan..
haa yang jadi hal nye ni kan..ada la budak dari kelas 5MPV 2 die memang anti la dengan aku..
hari tu pulak aku tahan die sebab pakai stokin pendek..
mule2 die buat tak tau je..aku pon tarik la lengan baju die..
nak tau ape jadi??..hahahaha
die tengking aku mase tu..aku pon ape lagi..tengking la die balik..ekekeke
aku cume jalankan tanggungjawab aku sebagai pengawas..
so kau ingat aku takut la kau tengking aku??..hahahaha
memang silap la kan..
ape2 pon aku tak kesah ape diorang nak cakap sebab ape yang aku tau tanggungjawab adalah yang paling utama..
:)

so tu je la cerite aku hari ni..
assalamualaikum

No comments:

Post a Comment