Sunday 24 July 2011

SPM candidate

uhuksss..taon ni akan menghadapi peperiksaan besar..
Sijil Pelajaran Malaysia
haa kan besar 2..hehehehe
takda la..gurau je..
exam yang penting bangat nih..
tapi agak keletihan la..sebab setiap hari ada kelas tambahan..
tak kenal masa daa..mane tak nya..
balik sekolah pukul 2.40p.m..lepas tu kelas tambahan pulak pukul 3.15 @ 3.30
sampai la pkul 5.30..balik tu rehat2 kejap then pukul 8 pergi sekolah balik..



balik pukul 10 pulak kene terus buat homework lagi..memang kadang2 2 dah give up nak buat sebab letih sgt..
 sooooo tiredd..tapi nak wat camane kan..dah name nye SPM candidate


tapi utuk berjaya kite kene bersusah dulu kan..so aku tak kesah sangat laa..
apa yang aku tau aku nak pegang segulung ijazah satu hari nanti untuk mak ayah aku..
insyaAllah

doakan aku berjaya untuk semua cabaran yang akan aku hadapi nanti ye..:)
thats all for now..assalamualaikum..thanks 4 reading..

No comments:

Post a Comment