Sunday 17 July 2011

thanks friend :)

assalamualaikum..
untuk post kali ni aku nak cite pasal sorang kawan aku ni
die duduk sebelah aku dalam kelas..name die Nurhanim Md Zin..
tapi kitorang panggil die nemo sebab die cute..macam ikan nemo..hehehe
(gurau je nemo..jangan marah ye..)
nak jadikan cerita die ni antara orang yang aku rapat jugak la..
die baik sangat..
mase aku exam mid year..result aku teruk..
die la yang banyak bagi semangat kat aku..die yang pujuk aku mase aku nangis..
thanks nemo..

lepas tu 2-3minggu ni pinggang aku makin sakit..dulu senang je nak angkat barang2 berat..
tapi sekarang susah sangat..macam nak patah rasenye pinggang ni..
nemo tau aku sakit pinggang..
sejak 2 die banyak kali tanye aku..
"emm ema ok ke tak??" 
aku cakap ok je walaupun sebenarnye memang tak ok..
aku cume tak nak die risau je..
satu ari tu mase kelas tambahan die nampak aku tengah tahan sakit..
terus die tanye aku ok ke tak..aku jawab ok..
lepas tu die tanye aku dag pegi check kat klinik ke belum..
aku jawabla aku tak pegi check sebab memang aku tak pegi check..huhuuhu
sebenarnye die da banyak kali cakap dengan aku suruh pegi check..
tapi aku tak pegi check pon..
emm die carring sangat dengan aku..ermm terharu aku..
thanks nemo sebab ambik berat pasal aku..
 sayang nemo..:))

ni la nemo yang aku cerite..sweet kan die..thanks nemo sebab ambil berat pasal aku ..:))

No comments:

Post a Comment