Tuesday 21 June 2011

hari yg bosan..tp best

hari yang bosan..tapi best???..haaa camno tu gak eh..
pelik3..tapi benar..hahaha

ni nak cite la sikit an..aku start dari ape yang membosankan la..
hmm ari ni sememangnye bosan sebab mak aku tak de kat umah..
mak aku pegi kursus kat klang..tinggal la aku kat sini..of coz la bosan kan..
kalo korang pon mesti bosan gak ye tak..
sian mak aku..penat kem dak2 PDK tak hilang lagi da kene pegi kursus pulak..
tapi nak buat camne kan..da mak aku makan gaji..kene la ikot arahan pihak atasan..

next pasal ape yang best ari ni..haa nak tau??..
hehehehe..ari ni best sebab akak aku belanje kat pasar tani..
memang banyak die belanje..hahahaha..maun tak best an..memang terbaek laa
akak aku sorang ni memang everytime die balik..tak sah la kalo die tak belanja..
kalo die balik tu memang mewah la makanan kat umah aku an..best2..hahaha
thanks sis..:)

so 2 la hari yang bosan..tapi best..tu je la dulu untuk kali ni..
next time kalau 
rajin aku update la lagi..assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment