Saturday 25 June 2011

kem pencinta filem 2010 @UKM

assalamualaikum n salam sejahtera..:)
this is one of my sweet memory..sebab dapat kengkawan yang best kat sane..
n faci2 yang sporting sangat2..memangg syok abis..
aku pegi ni taon lepas..mase akhir taon..yang terlibat dengan kem ni tak silap aku 4negeri..
NS, KL, Melaka n Selangor kot..
mule2 memang agak kurang bercakap dengan diorang..tapi makin hari hubungan kitorang pon makin rapat..
macam2 aktiviti yang diorang buat..n yang paling best..
yang mengajar kitorang berlakon ni memang pelakon yang da berpengalaman dalam bidang lakonan..
terrrbaeekkkk!!!

ni video yang aku buat untuk sume aktiviti yang dijalankan n kenangan2 mase kat sane
tengok laa..:)




kitorang sume dipecahkan kepada 7group..
n aku dalam group 5 mase 2..
ni la group 5..kawan2 aku n facilitator aku



hari kemuncak memang best sebab aku kene tumbuk betol2 dengan kawan aku..
konon2 nye aku nak selamatkan la tuan puteri 
sekali penyamun 2 tumbok muke aq..dalam latihan memang xpnah kene la
sekali bile hari kemuncak..kene lak penumbuk die kat muke aku..hahaha
memang kenangan yang tak dapat aku lupekan..

nak tengok tak lakonan kitorang mase hari kemuncak??
ni video nye..huhuhu


tu la kenangan manis aku mase kat kem pncinta filem 2010 kat ukm..
never forget every second of these moment..
miss u all frenz..:)

No comments:

Post a Comment