Monday 13 June 2011

my classmates

ellow!!.sekarang aku nak introduce classmate aku..
kalo korang nak tau..classmates aku memang best..
perangai tak payah nak cakap la..masing2 giler2..hahaha
so, now i want to introduce my classmate
at 4Sc '10' n 5Sc '11'..(^_^)

ni sume heroin kelas Sc..hehehe
yang duduk dari kiri ni anis, ain, ana, ayu, lin n nemo
yang berdiri dari kiri pluak piqah, emy(my twin), aku, ex-Pengetua, peha@mok, tira n anem

da tengok kan heroin2 kelas aku..
sekarang jom tengok hero2 nye pulak..hehehe
haa ni laa hero2 kelas aku..
yang duduk sebelah kiri ni abib n yang sebelah lagi ni pulak shahrizal a.k.a keceng..
yang tengah berdiri dari kiri ni pulak sara, man, emirul n syahril..
actually ade lagi 2orang hero klas aq ni..
name die bleg n ayie..

diorang sume la classmate aku yang giler2 n selalu menceriakan suasana kelas..
memang terbaeekkkkk!!!
luv u all <3..n i'll never forget all of u..:)

hmm rase2 nye tu je la post buat mase ni..mate pon da ngantok
assalamualaikum..(^_^)

No comments:

Post a Comment